Test Polar A360: voor het dragen

Hallo iedereen!,

Deze keer een Nederlandstalige blog aangezien ik dit product niet alleen voor mezelf test, maar ook voor de sportschool waarbij ik sport: Arendse Healthclub.

Zoals al in de vorige blogposts voorbij is gekomen, ben ik in juni begonnen met sporten. Sindsdien voel ik me veel beter in mijn vel zitten en kom ik met babystapjes in de richting van het lichaam wat ik wil hebben. Nadruk op babystapjes, soms kan ik best wel een ‘cheaten’.

Ik ben altijd weer op zoek naar manieren om het uiterste uit mijn workout te halen. Ik probeer nu zo ongeveer 3 tot 4 keer per week te gaan sporten. 1x per week doe ik aan Pink Boxing en de overige keren ga ik gewoon mijn fitnessprogramma volgen. Je ziet resultaat en vervolgens wil je alleen maar meer. Zo drink ik elke keer als ik heb gesport en proteineshake en probeer ik op mijn eten te letten. Ook heb ik gekeken naar een smartwatch om meer uit mijn workout te halen. Tot ik de advertentie van mijn sportschool zag waarin zij op zoek waren naar testers voor de nieuwe activity tracker: Polar A360.

Wat is een activity tracker? 

Een activity tracker doet eigenlijk wat de naam al belooft: je activiteit bijhouden. Verder meet het je hartslag en kun je kleine dingen die een smartwatch ook kan (een telefoontje beantwoorden bijvoorbeeld). Polar heeft in deze activity tracker ervoor gezorgd dat men gemotiveerd wordt om zijn of haar doelen te behalen. Eigenlijk heel erg goed! Vooral omdat mensen vaak door gebrek aan motivatie niet meer gaan sporten.

Wat verwacht ik van de Polar A360? 

Ik heb meerdere dingen gehoord over het trainen in de vetverbrandingszone. Nu ik de mogelijkheid ga hebben om deze hartslagmeter te gaan testen, wil ik dit wel gaan uitproberen. Het houdt dus in dat je cardiotrainingen doet maar je past je intensiteit aan op een bepaalde hartslag. Hierdoor verbrand je veel meer vet en zie je sneller resultaat als je af wilt vallen.

Komende week zullen jullie meerdere posts voorbij zien komen hierover.

Liefs,

Cheryl

Geef een reactie

