Unboxing: Girlscene Box

Hallo iedereen!

Bij deze een keertje een Nederlandstalige blog, omdat dit vooral om een artikel gaat dat alleen in Nederland te krijgen is.

Deze week kwam Girlscene met het nieuws om een box te maken op bestelling en te versturen. Normaliter vind ik het erg leuk om unboxing video’s te kijken. Dus ik dacht: ‘Waarom niet! Waarom hypen mensen zo over Beautyboxen??’.

De Girlscene belooft:

  • Een waarde van €250,-
  • 4 musthave beautyproducten
  • Flinke kortingen op fashion, beauty, food, hotels en welness

Vandaag kreeg ik de box binnen. De box ziet er erg leuk uit. En het doosje ga ik misschien nog gebruiken om spulletjes op te bergen (handigg!!).

Als je de doos opent ligt er bovenop een kaartje van Girlscene. Waarop staat: “Surpriseeee! Hier is jouw Limited Edition Grilscene Box, gevuld met de leukste producten, heerlijke beauty goodies en fijne kortingen. Ik hoop dat je heel veel plezier hebt van de unieke box en tot op Girlscene.nl! -XXX- Danique Hoofwijk”. Leuk leuk, een kaartje bij je box!

Bestand 04-12-15 19 31 07

Als eerste vond ik een notitieboekje van Girlscene en een pen. Gaaf! Ik hou ervan om to-do lijstjes in kleine boekjes te schrijven. Op die manier hou ik overzicht over alle dingen die ik nog moet doen

Bestand 04-12-15 19 31 54.jpeg

BeeBee Bronzer – €19,99,- 

Wauw! Deze bronzer ziet er heel leuk uit in het doosje. Er zitten drie kleuren in die je bij elkaar kunt gebruiken, of afzonderlijk van elkaar. De kleuren komen op mijn huid zelfs leuk over. Normaal is het best lastig om iets passends voor mijn huidskleur te vinden. Maar, yes, jullie zijn geslaagd!! De lichte kleur is zelfs te gebruiken als highlighter.

Bestand 04-12-15 19 32 23.jpeg

Davidoff Cool Water Woman Sensual Essence Shower Breeze 

Een douchegelletje (mini). Ik rook er even aan, ruikt erg goed! Vanavond maar even uitproberen dan.

Bestand 04-12-15 19 32 43.jpeg

The Body Shop Pink Grapefruit Body Butter (travelsize) €6/8,- 

Ik ken deze geur al (aangezien ik een groot deel van de Body Shop al thuis heb staan en dus ook al de body butter, scrub, fragrance mist, en showergel van deze geur heb). Ik blijf van deze geur houden, hoe dan ook. Maar. Een minpuntje van deze bodybutter die ik de box zat vond ik dat hij erg oud rook. Als een product oud is ruik je een bepaalde geur die erg stoort en niet lekker ruikt. Dit gebeurt erg snel bij Body Shop producten. Erg jammer.

Bestand 04-12-15 19 33 30.jpeg

Andrélon Natuurlijk Puur Haar Opfrisser Natuurlijk Puur €4,99,-

Goed! Een haarproduct. Het belooft dat je een opfrissertje krijgt als je haar vet is. Raad eens wie er snel vet haar heeft? Deze meid!! Ik heb het in mijn haren verdeeld. Mijn haren geföhnd. En.. Het was nog steeds vet. Mijn haar ruikt wel erg lekker! Misschien leuk om te gebruiken als.. Haar parfum ofzo?

Dat was, op de kortingsbonnen na, de inhoud van de box. Eerlijk gezegd vind ik het mijn tientje wel waard, maar meer ook niet want de waarde is maximaal €40,- (wat betreft producten). De kortingen daarentegen zijn van veel meer waarde. Al vraag ik me af hoeveel me dat gaat kosten. Het leukste uit de box vond ik wel de bronzer en het minst leuke de Andrélon “opfrisser”. Zou ik hierna nog een beautybox bestellen? Misschien wel! Ik zou me wel meer moeten verdiepen in de verschillende beautyboxen om te beslissen of het het waard is. Deze box is erg leuk als je iemand wil verassen voor een zacht prijsje. Elke box is anders en persoonlijk. Dus het is altijd spannend om een Girlscene Box uit te pakken.

Love,

Cheryl-Ann

Geef een reactie

