Challenge: Volledige look met 5 producten

Hallo iedereen!

Gezien mijn bereik heb ik besloten om mijn blogs Nederlandstalig te maken.

Vrijdag heb ik mezelf een uitdaging gegeven. Wat als ik me voor causal friday gewoon opmaak met 5 producten. Ik maakte even een lijstje met wat ik normaal gebruik, en ik viel steil achterover.14 producten! Dus de volgende dag besloot ik me maar op te maken met 5 producten.

Bestand 12-07-15 10 55 37 De look

Before en after! Sorry voor de eerste foto (links) want toen was ik echt letterlijk net wakker (I woke up like that). En rechts was toen ik geparkeerd had op mijn werk. Maar welke producten heb ik gebruikt?

Bestand 12-07-15 10 52 56De producten

Zoals ik al zei, heb ik 5 producten gebruikt:

  • Benefit Benetint

Benetint kun je voor 2 doeleinden gebruiken. Op je wangen als blush en op je lippen als liptint. Ideaal product dus!

  • Benefit They’re Real mascara

Mascara vind ik een onmisbaar product. Vooral die vrijdag want ik kreeg mijn ogen amper open.

  • Anastasia Dipbrow

Wenkbrauwen vind ik erg belangrijk. Daarom kan ik die niet achterwege laten. Het restje op mijn kwast heb ik als eyeliner gebruikt.

  • Kardashian Beauty highlighter

Het enige wat je nodig hebt om er wakker uit te zien is een highlighter. Een highlighter zorgt ervoor dat je er fris uitziet alsof je enorm veel slaap hebt gehad(dat had ik dus absoluut niet).

  • Hema BB cream

Ik hou ervan om een vlekkeloos gezicht te hebben. Daarom heb ik voor een product gekozen wat niet zwaar is en tegelijkertijd ook verzorgt. Een BB cream is in dat geval ideaal.

Ik hoop dat jullie iets aan deze post hadden. Heb je tips of opmerkingen, schroom niet om te reageren!

Love,

Cheryl-Ann

Geef een reactie

